Fast

När jag var i Borlänge och hälsade på min faster fick jag låna en bok som handlar om vad som händer efter döden. Författaren är filosofie doktor och hypnoterapeut och har utvecklat en speciell teknik för att få sina klienter att genom hypnos minnas livet mellan liven. Boken innehåller några av dom mängder fallstudier han gjort i ämnet. Det var hela 17 år sedan den kom ut i USA, men den översattes till svenska först 2008. Det finns få saker som intresserar mig mer än sånt här, så jag fattar inte hur jag kunnat missa den. Tror jag måste beställa uppföljaren innan jag är klar, annars blir det jobbigt..

 

 

Inatt har vi sovit jättebra både jag och Elton, så idag är vi pigga och glada. E var inte ens vaken en timme innan han somnade om igen, ligger fortfarande och sover i vagnen. Det blir nog ganska lugna puckar ändå idag,  kanske en vända till affären bara. Sen när J kommer hem blir det lite "fredagsmys", han är ledig imorgon men jobbar helgen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, den där boken lät ju spännande...



Ja... tydligen finns det något med just pojkars magmun som kan göra att dom verkligen kaskadspyr. Love har gjort de en gång tidigare och jag blev helt chockad jag med :S

2012-01-05 @ 11:35:05
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

Åh, den boken verkar intressant. Jag har lite noja över döden, så kanske skulle vara nyttig för mig att läsa :)



Nix, är inte gravid igen... haha... hade känts lite tufft faktiskt ;)

2012-01-05 @ 16:23:44
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0