Produktiv

Det är så skönt med dagar då man har energi att göra massor med saker. Förmiddagen var visserligen ganska slapp, men sen åkte vi till Linda och Albin. Det är lika trevligt varje gång vi ses, och kul att se hur Albin utvecklas. Det skiljer ett halvår mellan honom och Elton, så det blir verkligen uppenbart hur mycket som kommer hända under dom kommande månaderna. Albin hade börjat krypa och var ett riktigt litet yrväder, så go och glad :).

När vi kom hem satte jag fart direkt med att organisera garderoberna i hallen och skåpen i köket. Gick faktiskt mycket fortare än vad jag trodde. Kanske för att jag bestämde mig redan innan för att inte vara för överambitiös. Även om folk kommer öppna skåpen under visningen kommer dom inte granska varje hörn för att se om jag polerat eller inte. Allt sånt får vänta till flyttstädningen.

Ungefär såhär såg det ut..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är rätt ambitionsnivån ska vara lagom! ;)

2012-01-24 @ 12:23:30
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0