Slut på slapparfasonerna

Jag och Elton har i vanlig ordning inte kommit ur pyjamasen än. Men, faktiskt så gick vi upp en timme tidigare idag. Syftet var att få E att lägga sig lite tidigare. Igår försökte jag natta honom i fler timmar igen, väldigt tröttsamt. Jag fattar inte, ända sedan jul har det gått bättre. Nu känns det som vi är tillbaka i gamla mönster. Det skulle vara skönt att få någon timme elller två för sig själv på kvällen. Som det är nu går J och lägger sig först, sen kommer jag och E efter ett par timmar. Slutältat.

Vi har fullt upp hela den här veckan så nu gäller det att sätta fart. Idag ska vi till Linda och Albin på lunch, imorgon ska vi träffa mammagruppen, på torsdag ska vi hem till Carro och Klara. Däremellan ska jag försöka förbereda inför visningen till helgen, alla skåp och garderober behöver rensas ur och organiseras. Sen är det den vanliga storstädningen som ska till. TUR att J är ledig i helgen, annars hade det aldrig gått. Snälla Malin låter oss bo över hos henne så vi slipper vara hemma och stöka ner mellan dom två visningarna i alla fall, skönt.

Nu ska jag gå och fräscha till mig lite!


Kommentarer
Postat av: Emp

Här är det lite manana på kvällarna också! Har inte ork till att ta tag i det oftast...

2012-01-23 @ 21:14:54
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0