Är koden knäckt?

Elton sov bra på "vällingen", minst sagt. Han somnade som en stock vid 19:30 efter att han druckit flaskan, jag hade inte ens ammat på ett par timmar. Sen vaknade han vid 22, då ammad jag. Nästa gång var vid 3, blöjbyte och amning. Sen sov han resten av natten. Behöver jag säga att jag var väldigt angelägen om att amma då? Sprängfylld var bara förnamnet. Det konstiga var att E inte ville ha, han åt bara lite för att jag tjatade. Först någon timme senare gick han med på att äta. Några till sådana här nätter så är man ju snart människa igen, för första gången på ett halvår ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Härligt! Det behöver du :) Kram

2012-03-19 @ 10:13:24
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja visst blir man en helt annan människa genom att bara få lite mer sömn?! :) Hur gjorde ni större hål i flaskan förresten? Har en liten tös, samma ålder som Elton, som också ratar flaskan...hon älskar pipmuggen istället. Men skulle gärna vilja få henne att äta välling sen när de börjar bli dags för de!

2012-03-19 @ 10:40:43
URL: http://blogg.mama.nu/hannajonsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0