Bästa uppvaknandet




Det första jag såg när jag slog upp ögonen imorse var båda mina älsklingar som slumrade sött. Hade inte kunnat bli bättre. E hamnade i vår säng vid 5-tiden, han vaknade och trodde det var dags att gå upp ;). Som tur var somnade han om när han fick ligga hos oss, 07.30 gick vi upp.

J drog till jobbet strax efter. Han har jobbat dygnet runt hela veckan känns det som, igår hann han inte ens träffa E. Det är jobbigt att se honom sliten. Han håller skenet uppe, men jag ser när han blir för trött. Han får en speciell rodnad på kinderna och ser nästan febrig ut. Min fina, duktiga älskling. Idag skulle han i alla fall försöka komma hem lite tidigare och imorgon är han ledig, då blir det mys!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Sv: Visst är det så!



Åh en bra start på dagen gör hela dagen! :)



Hoppas du också får njuta av solen idag precis som vi gör här på västkusten!

2012-03-22 @ 11:47:42
URL: http://annhelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0