Happy!!!!

Var precis hos läkaren och fick veta att alla mina provsvar var BRA! Första gången på flera år. Bara D vitamin som låg lite i underkant, men ingen brist längre. Kan inte beskriva hur bra det känns. Inga problem med sköldkörteln heller, det var jag mest nervös för eftersom min mamma har problem med den. Nu vet jag att det är amningen som gör att jag går ner i vikt, och den håller jag ju på att trappa ner nu.

Jag är frisk som en nötkärna, det är fredag, J slutar tidigt och snart kommer mammagruppen på fika. Vilken dag, känner mig helt upprymd :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vad skönt! Jobbigt när man går och oroar sig och läser in saker..

2012-03-16 @ 12:32:10
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Anna - Gustavs mamma

Vad härligt!

Skönt att höra att värdena var bra, då kommer säkert resten att rätta till sig med tiden med. Snart äter våra killar mer mat och då sover de säkert bättre med! Vår tid kommer :)



Ja nu förflyttar han sig mycket, och snabbt. Runt är roligast, men det är framåt han vill så det är inte alltid han är så glad åt golvet längre. Då är sitta bättre. Och det verkade ju Elton stadig på enligt bilden tycker jag! Njut av lugnet ;)

2012-03-16 @ 13:07:43
URL: http://anaan.blogg.se/
Postat av: åsa f

Det känns skönt att höra, nu få ni njuta av våren i helgen. Kram på dej världens bästa Camilla, ja kram på er alla ;)

2012-03-16 @ 14:48:29
Postat av: Åsa H

Härligt Millan! <3

2012-03-16 @ 18:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0