Tillbaka i rutinerna

Dags för ett litet livstecken känner jag. Igår var en riktig vilodag och nu börjar jag komma ikapp lite. Hyfsat med sömn och minimalt med aktiviteter. Elton hittade tillbaka till sina rutiner snabbt efter att vi väl kom hem, så det var skönt.

Den här dagen började vi med ett besök till vårdcentralen där jag lämnade lite blodprover. Har inte kontrollerat några värden sedan slutet av graviditeten, så det är dags för en uppföljning. Känns ännu viktigare nu när amningen verkar ta så mycket av mig. Får se vad svaren säger i nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas det går bra hos doktorn

2012-03-06 @ 11:41:45
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0