Fortsättningen

Till Eltons 7 månadersdag var det ju meningen att jag skulle ta ett beslut om mitt fortsätta bloggande. Det gjorde jag också.. Under pausen har det varit så otroligt skönt, jag har nästan slutat sitta vid datorn helt. Mobilen har uppfyllt mitt lilla surfbehov mer än väl. Bestämde mig (nästan) för att min tid i bloggvärlden hade kommit till sitt slut. Sen hade jag min mammagrupp här på besök dagen innan Eltons 7 månadersdag. Bloggen kom på tal, och vi pratade lite om alla för och nackdelar. Veronica (som vi för övrigt bjöd på jättegod lunch idag) kom med ett kanonbra tips.. Hon har en blogg där hon lägger upp "dagens Frank". Kort och gott en bild med tillhörande rubrik, då oftast från mobilen. Hur bra är inte den idén? Det bör jag ju fixa utan att det spårar ur ;).

Förmodligen kommer jag lösenordsskydda bloggen fram över. Elton är snart ingen bebis längre, han är en liten pojke med integritet och personlighet. Syftet med bloggen var att släkt och vänner skulle få chansen att vara med på ett hörn i vår vardag, och så vill jag ha det i fortsättningen också. Med vänner menar jag såklart även alla nya härliga människor som jag faktiskt lärt känna via bloggen!

Avlutar med lite trevlig nostalgi


En 3 veckor gammal lillfis!

Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Jag saknar att läsa om era dagar och hoppas att jag får fortsätta följa era dagar även framöver.

2012-05-11 @ 22:20:47
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Cissi

kommer verkligen sakna dig! ;)

2012-05-11 @ 22:34:00
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Ann-Helen

Tycker det är väldigt synd om du slutar blogga. Vill ju följa er, Elton å nya huset och allt! Men givetvis ska du göra det som känns bäst! Jag tycker också det är huuur skönt som helst att pausa bloggen då och då, och jag tror man behöver det. Just nu blir det oftast just korta inlägg med en bild här också! En sån period nu! :)



Skulle väldigt gärna vilja fortsätta följa er som sagt men förstår om jag inte räknas till den lilla skaran som får den äran! Du får iallafall ha det fantastiskt bra i fortsättningen, å jag hoppas vi hörs igen!



Många kramar till hela lilla familjen!

2012-05-11 @ 22:52:35
URL: http://annhelen.blogg.se/
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

Det e ett dilemma det här med blogg, hur mkt vill man egentligen offentliggöra? Jag lösenordsskyddar inlägg som innehåller bilder på ozzy så jag har koll på vilka som kan se dom.

Sen å andra sidan tycker jag det är skit kul att följa andras vardag i ord o bilder hehe

2012-05-12 @ 09:14:19
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: fia

jag vill jätte gärna ha ett lösenord! (om du vill ge ut det såklart!) (då får du väl maila!)



Annars tackar jag för den här tiden. Har varit super kul att följa er! hoppas ni får det bra i nya fina huset. KRAM!

2012-05-12 @ 21:08:16
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Hoppas man får fortsätta följa din blogg sen med :) Kram

2012-05-12 @ 23:01:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vad härligt med dagens Elton!! Jag har ju också snott Veronicas idé. Tur att vi delar med oss av våra snilleblixtar :-). Vad kul att återse Elton tre veckor gammal, lille lille killen som har blivit så stor och underbart frodig!

Kram och hoppas häcken blev fin!

2012-05-13 @ 14:34:53
Postat av: Carro

awh vad liiiiten Elton : )



hoppas jag får fortsätta läsa bloggen : ) vore kul å ses nån dag igen föresten .. : )

2012-05-14 @ 11:19:25
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0