Dagen som gick.. Snabbt

Det blev en bra dag trots sömnbrist. Först fick jag ge upp duschplanerna för lite morgongos med Elton, han vaknade precis när jag klev ur sängen. Det gjorde ju absolut ingenting, bara mysigt. Ett tecken på att han börjar bli större kanske.. vill ligga och dra sig lite ;). Sen övningskörde jag en vända med mams innan hon skulle till jobbet, en liten fika hann vi med också. Efter det bar det av till körskolan för en lektion. Den gick inte fullt lika bra som jag hoppades på, men det kändes helt ok ändå. Jag hade inte kört deras bilar på flera dagar och hunnit vänja mig vid mammas, så efter 5 min släppte det. Har en sista lektion imorgon, då siktar jag på prickfritt.

E var hos min farmor under tiden, sen med sin mormor. Han är fortfarande lika trygg och duktig, men nu märker jag en skillnad.. Han har fattat att jag försvinner då och då och beklagar sig lite när jag ska till och gå. Han protesterar bara vi kommer hem till någon, bara för att han är orolig för att jag ska gå. Hände när vi hälsade på min kusin Annika idag, då fick han försäkra sig om att jag skulle stanna innan allt var ok. Något annat som förändrats är att han är mer nöjd när vi är själva, bara han och jag. Innan denna resa var han lite trött på mig tror jag, hehe. Det har varit bra för honom det här.


Kommentarer
Postat av: Ida

Den där grabben blir ju bara sötare för var dag som går! :) lycka till med körkortet nu! Kram

2012-11-27 @ 14:51:02
URL: http://distanceandtime.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Stor lillkillen börjar bli, och bara sötare och sötare för varje dag som går...

Du har en award inne hos mig ;)

2012-11-30 @ 11:49:56
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0