Nu gäller det

Jag ska ta körkort. Yes, äntligen. Igår följde jag och Elton med mamma till Mora, där jag ska gå en tvåveckors intensivkurs. Det känns väldigt kul. Tror aldrig jag skulle uppskatta det hela lika mycket som jag gör just nu. Att få göra något själv, som är bara för mig. För några år sedan hade jag nog mest sett hela utbildningen som ett nödvändigt ont, nu ser jag verkligen fram emot det.

Nackdelen är att vi måste vara borta från J så länge. Vi blir borta strax över 3 veckor totalt, det var inte kul alls att åka ifrån honom :(. Jag hade aldrig klarat att vara borta från Elton så länge. Men det är viktigt att det blir av, det är vi överens om. Tror faktiskt tiden kommer gå snabbt!

Just nu sitter jag på en utbildning för att få börja övningsköra med mamma och pappa, dom har redan gått den med syrran. Pausen är snart slut så nu ska jag dra mig tillbaka. Håll tummarna för mig dom kommande veckorna :)


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Vad spännande och stort lycka till!

2012-11-07 @ 19:39:26
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Hilda

Lycka till Camilla! tog den i somras, jobbigt men också riktigt kul! du kommer säkert komma till den punkten när du känner att det är för jobbigt och du vill ge upp, men det är så värt det, körkort är riktigt soft att ha!:) Petter hälsar!

2012-11-09 @ 13:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0