Startskottet

Egentligen börjar min intensivkurs på måndag, men jag har ju faktiskt tjuvstartat lite. Först utbildningen i onsdags för att få övningsköra privat, och idag har jag och brorsan tränat teori. Jag är glad att jag har honom, han är så duktig och pedagogisk.
Under tiden vi tränade fick min farmor rycka in och ta hand om Eltis. Han hade som vanligt skött sig exemplariskt och inte ens reagerat på att jag var borta. Det känns så skönt att det går så bra att lämna bort honom, en förutsättning för att detta med körkortet ska gå vägen.

Nu har vi installerat oss hemma hos svärmor och Håkan. Ätit tacogratäng och haft det mysigt. Elton såg till att även farmor fick röja undan alla prydnadssaker denna gång, något hon inte behövde med sina egna barn. Han är och fingrar på ALLT. Men med tanke på att hon har en svärdotter som, vid varje besök, fingrar rätt på (den alltid lika välfyllda) godishörnan, borde hon vara lite härdad vid det här laget ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul!! Jag tog mitt körkort för en månad sen, så stolt!! :) Lycka till!

2012-11-10 @ 04:53:13
URL: http://Toves.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0