Vi ♥ J

J kom i torsdags, helt underbart på alla vis. Jag hade varit på körskolan hela dagen. Lagom till dess att jag var klar kom J fram, så han plockade upp mig på vägen. Elton var hos svärmor och Håkan, så vi åkte raka vägen dit. Plutten var vaken trots att det var efter läggdags, farmor hade mutat med pepparkakor ;). Reaktionen när E fick se sin kära pappa var oslagbar. Först såg han helt chockad ut, som han hade trott att han aldrig mer skulle få träffa J. Sen kastade han sig i famnen på honom och vägrade släppa taget. Efter kanske 5 min upptäckte han att även jag kommit, då kastade han sig mellan famnarna på oss var 10:e sekund, och höll på så hur länge som helst. Vår underbara lilla pojke!

Även om det gått väldigt bra att lämna bort E, har det varit skönt att ha J här i helgen. Alla nära och kära har varit helt otroliga och med glädje ställt upp till 110% för att jag ska kunna genomföra den här utbildningen. Dom älskar att vara med E, och E älskar dom. Allt har gått som på räls, men jag vet ju att alla egentligen har sina egna måsten att ta tag i efter jobb, skola osv. Med J här har det blivit mindre pusslande för alla, jag har kunnat växla mellan att sitta på körskolan och att övningsköra. Skönt att kunna ha full fokus på det.

Sen är det ju inte bara det praktiska, vi ju såklart längtat efter varandra som tokar. Helgen har gått alldeles för fort och imorgon åker J hem igen. Är nog inte ensam om att önska att han kunde stanna lite längre...


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad mysigt! Just den där när man inte sätts på ett tag.. hjälp vad man längtar och hur roligt det är att se deras reaktion! ;) Mysigt

2012-11-19 @ 13:01:59
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: åsa f

Underbar bild <3

2012-11-20 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0