Tack älskling!

J kom hem från jobbet igår kväll och fixade min mobil på ungefär en minut. Vilken lättnad, nu kan jag dansa på den styva linan ett tag till. Synkade den med datorn direkt, vill inte förlora alla bilder om det händer igen.
Det är andra gången J fixar min mobil efter att den tvärdött, men den här gången gjorde jag exakt samma sak som han gjorde sist. Orättvist att han ska ha sånt flyt, speciellt eftersom jag är den som är anställd av en mobiloperatör. Visserligen så fanns det inga smartphones på den tiden jag satt i supporten ;).
 
 
 Bästa mannen (vägrar säga pojkvännen), och bästa pappan!
 

Både jag och E har saknat mössan av oss efter J denna vecka. Han har jobbat extremt mycket, vi har knappt sett röken av honom. Han jobbar alltid mycket visserligen, och även om han saknar oss tror jag att han ändå trivs ganska bra med det. Tror dock att det var jobbigt för honom att åka igår morse.. E ville inte sluta krama honom utan gick fram hela tiden, lilla stumpen. I morgon är han i alla fall ledig, så då blir det mys. Sen i helgen blir det nog en tripp till Dalarna för mig och E!

Kommentarer
Postat av: åsa f

Stolt mamma och farmor, sen har jag ju världens bästa svärdotter också. (Finns det inget annat ord för svärdotter?) Kram på er alla.

Svar: Tack bästa svärmor. Jag vet faktiskt inte om det finns något annat ord, vi får komma på ett eget ;)
Vardagslycklig

2012-10-12 @ 12:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0