Vila, vila, vila

Ny börjar jag märka vad det innebär att vara gravid med en ettåring. Jösses vad slut jag blir i ryggen. När Elton låg i magen var det ju runt den här tiden jag blev sjukskriven och soffliggande, så just överbelastning blev aldrig ett problem då. Har bestämt mig för att jag SKA lägga mig på soffan någon halvtimme varje dag, oavsett om jag har lust eller inte. Får sova så bra på nätterna nu att huvudet vill mer än kroppen ;). Det är i alla fall det jag sysslar med nu, ligger på soffan alltså. Elton ligger uppe och försöker sova lite, hoppas jag i alla fall. Hör att han snackar för fullt där uppe.

Vi var ut på en liten promenad innan lunch, och då somnade han (hör och häpna) i vagnen. Tänkte att det skulle bli en kortvända, men när han somnade försökte jag dra ut på det. Hittade bland annat en massa nypon som jag plockade med mig. Rensat har jag hunnit med också, så nu ska dom bara torkas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0