Mööör

Torsdagar = storstädning. Storstädning = 6 timmars maraton. Jag ville ha allt klart inför helgen så vi bara kan umgås och mysa när Jörgen är ledig. Han jobbar varannan helg nu så det känns viktigt för mig att vi tar vara på den tid vi får tillsammans. Tack och lov har Elton aldrig haft några problem med att jag städar, tvärt om så uppskattar han att se mig swischa runt. Då om någon gång kan han roa sig själv hur länge som helst. Utmaningen är att se till att han inte hittar på hyss eller står bakom mig så jag trampar på honom :P. Sen är det ju alla avbrott för mat som tar tid också.
 
Nu är allt klart och jag känner mig lika mör som tillfredsställd. Vi har faktiskt hunnit med en snabb vända till lekparken och planerat middagsmat också, inte så illa alls! Nu väntar jag på att J ska komma hem så jag kan hoppa in i duschen :)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Låter som en effektiv dag! ;) brukar också försöka städa på torsdag så kan man bara njuta sv helgen, men nu mer delas det upp på tors/fre om rygg och mage ska orka ;)

2012-09-20 @ 17:36:18
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Mormor

Va goa ni är. Kram och trevlig helg.

2012-09-21 @ 07:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0