Här regnar det bilder

Pratade med mamma som hastigast tidigare idag, hon kom med önskemål om bilder på Debbie. Det går så långt mellan gångerna vi ses att hon nästan hinner glömma hur lillstumpan ner ut, och jag gissar att det finns fler under det taket som känner detsamma ;). Det var ändå dags för en seriös dokumentation, så det passade bra.
 
Minns hur enkelt det var att ta bilder på Elton när han var bebis, så är det inte riktigt längre. Inte på Debbie heller för den delen.. i alla fall inte då E är vaken. Han är så mycket av allt just nu, vår kära lille son. Obeskrivligt underbar! När han är glad är det ren eufori.. Det räcker att jag erbjuder falukorv till lunch, så tjuter han av glädje likt en amerikan som fått huset renoverat av ABC. Samma princip gäller när han är arg, man kan tro att något slags kringslarm brutit ut. Ofta har vi inte ens någon aning om vad han är förbannad över heller, då är det bara att låta honom skrika av sig. Han är överallt den lilla grabben, håller jag i kameran försöker han krama (lägga sig på) Debbie, tar jag upp Debbie hinner han kleta på kameralinsen och dra loss en lådfront på byrån innan jag hunnit säga flaska. Debbsan är tålmodig med sin kelsjuke bror, men tillslut var måttet rågat även för hennes del. När den lilla fotosessionen var över hade vi hunnit bli ganska frustrerande alla tre kan jag säga. Men resultatet blev bra, en spegling av syskonkärlek kort och gott!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Tack snälla<3,vilka underbara bilder. Dom är så vackra. kommer snart. Kram.

2013-04-17 @ 14:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0