I samma ålder

Elton 7 veckor gammal, och Debbie 8 veckor. Lika, men ändå olika.. precis som den numera urtvättade pyjamasen. Debbie är visserligen lite olik sig på just denna bild, men jag tyckte det var så skoj att dom låg på samma vis i samma plagg. Tittade för övrigt på BVC korten här om dagen och såg att dom följer precis samma kurva, dvs gräddmjölkskurvan ;)
 
Jag sa till J igår att jag trodde att E fått "sitt" utseende när han var lika gammal som D är nu.. Att man tydligt kan se att det är han på bilder från den tiden menar jag. J trodde att det kom mycket senare, och jag måste nog erkänna att han har rätt. Tittar jag på bilderna så ser jag tydligt vem som är vem, men samtidigt är det inte mycket i bilden på Elton som påminner om hur han ser ut nu. Ska bli kul när Debbies utseende "sätter" sig.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Tycker de är superlika, jätte söta båda två! :-)

2013-04-17 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0