Några rader kärlek

Egentligen har jag inget emot alla hjärtans dag, man kan aldrig visa för mycket kärlek till sina nära och kära. Vi är alltid duktiga på att visa varandra kärlek här hemma, och det är jag väldigt glad över!
 
Jag och J är inne på vårt 10:e år tillsammans och har väl mer eller mindre växt ihop under den tiden. Vi har kommit så långt från där vi började.. och det härliga är att det fortfarande bara blir bättre för varje år som går. Vet inte om vi kan bli så mycket tryggare tillsammans, samtidigt tar vi inte varandra för givet. Att alltid finnas där och backa upp den andre är en självklarhet för oss, vi vet att det lönar sig att ta hand om varandra.
 
Nu har jag talat för oss båda älskling.. men jag är ändå säker på att du känner lika ;). Jag är så lycklig över att vara din, och att jag fått en så underbar pappa till mina barn ♥
Vi har inte så många bilder på hela familjen, men här är faktiskt alla med. Till och med lilla Bla-bla som precis hade flyttat in i magen :)

Kommentarer
Postat av: ERIKA ENROTH

Heeej!!! DÄr är ju du! Minns du mig? :)
Jag bloggade på www.overleva.blogg.se innan.

Kram!!

2013-02-14 @ 17:04:43
URL: http://erikaenroth.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0