Trött?

Hör på det här.. Elton lade sig utan kvällsmat igår. Det i sig är inte konstigt, han har i stort sett slutat med kvällsvälling. Beroende på när och vad han ätit till middag, skippar vi ofta kvällsmaten. Men.. grejen är att han sov natten igenom (20-08), utan att vakna för vällingmål. Jag vaknade vid 07:30 och fick be J gå in och kika så att allt var ok, vilket det var. Lillgrabben vaknade tillslut upp som en solstråle och klarade sig ända till 9 utan frukost, vilken kille. J är mallig och tar på sig äran, eftersom han är föräldraledig nu.

Efter en tur till öppna förskolan och en stadig lunch sov E dessutom middag i över två timmar. Han satt i sängen och log med hela ansiktet när jag tillsist bestämde mig för att smyga in och kolla läget. Jag blev paff först, sen varm i hjärtat <3

På det valde vi att belöna honom med en flarra välling. Eller ska jag jag säga latmanna-mellis? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0