Vi avlöser varandra

Vet inte vart den här dagen tog vägen riktigt, snabbt gick det i alla fall. Idag har jag och E mått bra, men J har legat med feber. Hoppas det inte kommer fortsätta gå runt på det här viset. Vi skulle egentligen ha fått hembesök av BVC idag, men det var bara att avboka det. Jag och Madde tog med oss lillskruttan dit istället, för att kontrollera vikten. Hon hade passerat sin födelsevikt och väger nu hela 3300g, bra tankat Debbsan!
 
Vi hann ut en vända i finvädret också, jösses vad jag hade längtat efter det. Har bara suttit inne och trånat efter solen i flera dagar. Jag och Madde tog med oss kidsen och gick till lekparken. E var inte alls sugen på att leka, vilket vi tyckte var väldigt konstigt. Det visade sig att han var så trött att han somnade i vagnen på den 3 min långa hemfärden. När vi kom fram satte jag och Madde oss en stund ute på bänken och bara njöt av att få lite sol i ansiktet. Sen vaknade Debbie och ville ha mat.. Elton sov däremot i över 1 timme. Kan inte minnas när det hände sist.
 
Vi har för övrigt två stycken dubbelvagnar nu. Min vän Anja lät oss ta över deras Urban Jungle, väldigt generöst!! Vi har inte skaffat någon liggdel till någon av vangnarna än. Men denna har en så djup och ombonad sittdel att vi tillfälligt kan använda en åkpåse bara. Enda nackdelen är att det inte går att sitta helt upprätt i sittdelen, vilket Elton inte alls verkar trivas med (förutom när han vill sova ;).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0