Visst ska här njutas!

Postat av: Emelie-mamma till Wilde och Lilly
"Passa på att njuta av att "bara" ha Elton. Ge han lite extra kärlek.
Passa på att pussa hans små fötter som snart kommer kännas gigantiska.
Passa på att njuta av att han är så liten för snart kommer han kännas så stor."
 
 
Åhhh Emelie, nu gav du mig en liten tår i ögat. Du har så rätt, säkert mer rätt än vad jag kan förstå. Jag har lovat mig själv att aldrig glömma bort hur liten han faktiskt är. Min bebis.. Min underbara, fjuniga lilla unge. Extra kärlek ska han få.. idag, imorgon och för resten av livet.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är sjukt vad lik han är dig!! :)

Svar: Kul, det är inte ofta jag får höra det :)
Vardagslycklig

2013-02-01 @ 18:09:03
Postat av: Carro Blomqvist

Fina, finaste Elton!

Jag tänkte en del på det när jag var gravid, innan jag fick MF. Att de va så "konstigt" att Love ev skulle få syskon redan, han som är så liten.. Fast i jämförelse med en nyfödd, blir våra små ändå en aning större :P Väntar med nyfikenhet på när er Bla Bla är född : ) Hoppas förlossningen blir till det bästa, tycker synd om dig som har en del förståeliga orosmoment. KRAM.

Svar: Jo det är klart, jag tror att ens barn på något vis är ens "bebis" tills man har något mindre att jämföra med :). Helt redo blir man nog inte för att få ett syskon, det är alltid en omställning. Tack för att du tänker på oss! Skönt att Love verkar trivas på förskolan förresten!! Och hoppas magsjukan drar förbi snabbt!
Vardagslycklig

2013-02-01 @ 22:29:54
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0