Fredagsunderhållningen

Finns nog inget som gör J så avkopplad som detta! Man blir harmonisk bara av att se på.
 

Själv underhåller jag mig med kvällens avsnitt av Gladiatorerna. J undrar om jag misstagit det för ett humor program, eftersom jag skrattar hela tiden ;). Det är något med hur Gladiatorerna i fråga lever sig in i sina karaktärer, tävlingarna i sig är mindre intressant.
 
Om några timmar kommer mamma, pappa och syster Madde dyka upp. Lyckostarna har spenderat två veckor i Phuket och förlänger semestern genom att mellanlanda hos oss, vilket vi såklart uppskattar :). Pappa har inte träffat Elton sedan jag var hemma i Mora och tog körkort i slutet av november.. vet att han har längtat. Huruvida E längtat är oklart, men jag vet att han kommer tycka det är jättekul när han vaknar imorgon och dom är här!

Kommentarer
Postat av: Emma Holmvall

Å vad fridfullt det såg ut! Tänkte passa på och berätta arr jag öppnat en ny offentlig blogg, från min stängda emmaholmvall.blog.. till skellis.blogg.se istället! Hoppas det är okej om jag länkar dig då det är så smidigt när jag följer dig! Kram Emma

Svar: Så spännande :). Självklart är det ok!
Vardagslycklig

2013-01-26 @ 20:15:10
URL: http://skellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0