Hemmapysslardag

Det var så trist väder på förmiddagen så jag kände inte för att dra iväg till öppna förskolan, det fick bli en dag hemma istället. Jag var lite trött imorse så det var ganska skönt att slippa faktiskt. Har börjat få så otroligt svårt att somna om efter att E vaknat för välling, vilket han gjort vid 4 nu ett tag. Det är abosolut inga problem att han vaknar till då egentligen, bara att han sover 9 timmar i sträck är ju jätteskönt. Problemet ligger hos mig och min gravida kropp :p. Idag fick det därför bli en snooze med lite teletubbies i vår säng innan vi gick upp för frukost..
 
... Och såhär ser man ut när mamma bestämmer att det är färdigtittat ;)
 
Efter imorgon behöver jag som tur är inte gå upp och ge någon morgonvälling på ett tag, J går nämligen på föräldraledighet på fredag. Hela två månader blir han hemma, gissa om det blir skönt? Vi kommer hinna varva ner tillsammans och förbereda oss inför lilla Bla-Bla´s ankomst, väldigt välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde och Lilly

Åhhh va mysigt att även j skall vara hemma.

2013-01-30 @ 17:00:36
URL: http://Ebrathen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0