Kvällspyssel

 
J håller på och målar det som ska bli Bla-Bla´s rum. Bla-Bla är för övrigt nya smeknamnet på lillbebb i magen. Hur det kom att bli just det namnet är en helt annan historia, något jag inte kan ta åt mig äran (skulden) för. Men jag kan försäkra er om att det ligger mycket mer kärlek bakom än det låter ;). Rummet blir nog väldigt fint i alla fall. Vi kommer att använda samma färger som på ränderna i Eltons rum, har kanske aldrig visat det kom jag på nu? Istället för ränder blir det dock cirklar för Bla-Bla.
 
En till spjälsäng ska vi fixa också. Vi har varit i valet och kvalet om huruvida vi ska skaffa en till, eller om E ska få en växasäng istället. Det känns inte riktigt som att han är redo för det ännu, misstänker att han skulle springa omkring där uppe halva natten om han fick chansen. Plus att han sover så extremt bra i spjälsängen, känns dumt att äventyra det. Vi håller utkik på Blocket efter en där det går att ta av en spjälsida, så kan vi göra det när han börjar försöka klättra ur.

Kommentarer
Postat av: Maria- tvåbarnsmamma

Spännande med en liten till :)
Nej ni gör nog rätt i att vänta med att byta till växasäng.. Min äldsta sov super i spjälsängen och älskade den så vi vågade inte byta.. Han sov i den tills han var 2,5 år ☺

2013-01-04 @ 01:58:43
URL: http://mariatellebo.blogg.se
Postat av: Moster Madde

Bla-Bla's rum? MITT rum menar du väl ändå? ;)
Antar att jag kan dela med mig.. hehe.

2013-01-04 @ 16:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0