Nya vagnen

Det var så många som undrade över vår syskonvagn så jag skriver ett inlägg om den. Får komplettera med bild sen, för nu står den längst in i garaget bakom bilen. Vi hade turen att ha några vänliga bekanta som skänkte sin vagn till oss. Det är en Emmaljunga, glömde fråga vilken modell. När Sara berättade om den innan lät det lite som det var en riktig gammal goding som varit med om det mesta, så jag blev positivt överraskad över hur fin den faktiskt var. Modellen känns lite som deras city cross twin, men jag måste kika lite närmare :). Den är rejäl och kommer nog fungera bra för oss här, måste införskaffa en mjuklift bara.
 
Tanken är att vi ska komplettera med någon form av paraplyvagn också, för dom tillfällen vi tar ut Elton själv. J kommer ju vara föräldraledig med E i början, medan jag antagligen kommer vilja sitta inne och amma. Då känns det onödigt för dom att släpa på en syskonvagn.

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Spännande! Är ju en hel djungel med vagnar..

2013-01-22 @ 14:58:53
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0