Elton och jag

Jag börjar förstå hur otroligt präglade jag och Elton blivit på varandra under dom 15 mån vi var hemma tillsammans, bara han och jag. Här om dagen fick jag en känsla av saknad, fast vi ses precis hela dagarna. Sedan J började vara hemma har vi ju tagit hand om Elton tillsammans, och när Debbie kom blev vi som uppdelade i två läger. Att jag får mindre tid med E innebär ju bara att han och J fått desto mer tillsammans, vilket bara är bra. Jag tror inte Elton saknar mig på samma sätt, det är mest en känsla hos mig ;)

Eftersom jag blir väckt av Debbie på nätterna går grabbarna upp själva på morgonen, sen kommer jag och lilltjejen upp lagom till frukosten ett par timmar senare. Inatt vaknade dock bara Debbie en gång mellan 23-06, vilket gjorde att jag kände mig pigg när Elton ville upp vid 07. Bestämde mig därför för att gå upp och låta J ta sovmorgon.

Debbie sov också vidare, så jag och Elton fick en stund för oss själva.Vi har festat loss med russin och tittat på barnprogram, myspys!

Nu har Debbiboo gjort oss sällskap hon med..


Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Bilderna visar verkligen hur en 17-månaders är - överallt hela tiden ;) När man sitter i soffan och ser Eltons ryggtavla när han står fastklistrad framför tv:n, ser man nog det gulligast möjliga! Och jo Debbie, du är också ogreppbart söt.. <3 (pjuh, ovant att vara dubbelmoster ;) )

2013-03-06 @ 08:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0