Hemligt

Ni vet The Secret? Hemligheten.. Att man med hjälp av attraktionslagen drar till sig det man önskar sig i livet och tvärt om? Det finns ingen som avskyr den idén lika mycket som Jörgen, han anser att det är rent hokus pokus och får en irriterad rynka i pannan så fort det kommer på tal. Men, det lustiga är att jag inte vet någon som tillämpar "hemligheten" mer än vad J gör, om än omedvetet. Vill han ha något tillräckligt mycket så får han det, på ett eller annat vis. Han bara tar för givet att han kommer få det, och då blir det så. Det måste ha med hans estetiska sinne att göra, föreställningsförmågan. Jag däremot kämpar hårt med att tänka rätt, och belöningen är väl kanske att jag får åka snålskjuts med J ;).
 
Poängen.. J har sagt några gånger här på slutet att hans pennor börjar ta slut. Pennorna ifråga är ena riktiga dyrgripar (som visserligen lever upp till sitt pris), men det har väl kanske inte varit prio 1 sista tiden. Så vad gör J? Jo, han nosar rätt på en skisstävling på facebook där första pris är dessa pennor.. OCH VINNER. Jag är egentligen inte ett dugg förvånad, men självklart väldigt imponerad.. Både på hans talang och fantastiska inställning.
 
LÄR MIG!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa Jörgen och säg grattis. Jag tycker han är fantastisk. Vilken fin bild på Debbie och Jörgen:-)

2013-03-03 @ 00:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0