På väg hem

Nu har jag och Debbsan klivit på tåget som ska ta oss hem till våra kära grabbar. Vi längtar! Jag och Elton har aldrig varit ifrån varandra såhär länge tidigare. J berättade att E frågat efter mig flera gånger, fast absolut inte på något ledset vis. Dom har haft det bra på tu man hand.

Tidigare idag såg jag att jag hade ett missat samtal från hemligt nummer. Det visade sig att det var E som ringt helt på egen hand. J hade kommit på honom med hemtelefonen, och då hade han hunnit ringa senast slagna. Jag brukar ringa till mig själv hemma när jag tappat bort telefonen. Är så besviken över att jag missade hans samtal, det hade varit jättekul om jag svarat. Men jag fick prata med honom en stund nyss istället, mamma, äta, andy (en till) berättade han. Det är en uppmärksam liten son jag har ;)

Finisarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0