Syre

Jag är lite mobillös för tillfället. I fredags var vi och förlängde J´s abonnemang med en ny mobil, en Samsung galaxy note 2. Vi har inte hunnit fixa något eget microsim till honom, och givmild som jag är har jag låtit honom använda mitt. Har testkört den lite nu och måste säga att jag gillar den skarpt.. aningen stor om man vill kunna surfa med bara ena handen, vilket kan vara bra när man är hemma med två små barn. Min iphone har sjungit på sista versen ganska länge den med, och det är nog bara en tidsfråga innan vi måste byta ut den. Men det får bli någon annan modell för min del.
 
Bilder från idag, tagna med mobilen i fråga :)
 
Dagar som denna är jag extra glad över att vi flyttade just hit! Det är så underbart att ha naturen runt knuten. Vi var ute i flera timmar, båda barnen somnade så gott i vagnen. Rejält med frisk luft var precis vad vi behövde.. speciellt Elton tror jag. Han var så nöjd när vi kom hem, pysslade på med sitt hela eftermiddagen.
 
Fler vårdagar tack!!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vilka härliga vårbilder!

2013-03-03 @ 21:42:24
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0