Debbie har en dubbelgångare

Här om dagen fick jag ett sms med bilden nedan från min kusin Annika, där hon undrade om Debbie hade en tvilling. Visst, jag var lite borta på lustgasen där ett tag.. men att krysta ut ett extra barn känns som något man skulle lagt på minnet ;) Det som gör det hela ännu lustigare är att bara någon timme efter att jag mottog första meddelandet, kom ett till från min vän Samira med samma bild, där hon också påtalade likheten.
 
Jag är benägen att hålla med.. patriotbebisen och Debbie är rätt lika!
(blid från Jollyroom.se)
 
Debbie, skulle du kunna ta fingrarna ur munnen 2 sekunder så mamma kan ta en bild? Inte det nej? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Samira

Guuud vad söt body!! Tycker att de blir mer lika när man sett debbie i verkligheten. Men det kan ha å göra med att hon inte visar munnen på bilden :)
Kram

Svar: Tack, den har vi faktiskt fått av Annika :). Ja, det är nog så att man måste se henne i verkligheten för att det ska bli tydligt. Kram
Vardagslycklig

2013-05-30 @ 21:15:34
URL: http://samiris.se
Postat av: Annika

Haha ja jätte lika verkligen :) *Speciellt på vissa kort :) Vad har hon för storlek nu? :)

Svar: Ja, ibland ser man det tydligt :) Hon har redan börjat använda 68, stora tjejen :)
Vardagslycklig

2013-05-30 @ 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0