När pappa tar över

Denna vecka var inte bara min första vecka borta från barnen, det var också J´s första vecka själv hemma. Dom verkar ha haft det riktigt bra, men jag trodde ingenting annat heller. Är så glad att dom inte behöver vara på förskola, det gör att jag kan koncentrera mig fullt ut på praktiken och inte tänka på hur dom har det. Samtidigt är jag glad att det bara handlar om 4 veckor, för nog saknar jag dom. Barnen verkar inte sakna mig allt för mycket dock, fast E frågar vart jag är några gånger per dag. Det är lite skönt i alla fall ;). Debbie tittar storögt och förvånat när jag kliver in genom dörren, sen när jag kommer nära sträcker hon ut armarna och ler stort ♥
 
Det är kul att kolla igenom kameran och se vad dom haft för sig, fast konstigt också att jag inte fått vara med. Som jag har förstått det har dom gjort ungefär samma saker som med mig. Några turer till lekparker, öppna förskolan och andra vardagliga bestyr.
 
 
Friheten i att själv få gå runt och dricka ur vattenflaskan man ägt åt sig av gudmorsan Malin...
 
Och den förtvivlan man känner när pappa säger att det räcker...
 
Och så den lilla (snart) 7-månaders tjejen som, från att ha varit mammas flicka, nu fått chansen att komma pappa nära ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Ni har så fantastiskt fina barn! och jag älskar de levande bilderna, det känns verkligen som man får vara med och uppleva deras dag :)

2013-09-16 @ 02:41:21
Postat av: Mormor Agneta

Grattis underbara fina Debbie på sjumånadersdagen<3<3<3.

2013-09-18 @ 18:00:34
Postat av: Sarah

Åh vad era små växer! Längtar tills vi ses. <3

2013-09-19 @ 22:52:14
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0