3 år framåt

Måste testa ett inlägg från mobilen och se vad som hänt med appen under ett år. Aningen förbättrad tycker jag nog.


.. Min nya sysselsättning, sjuksköterskeprogrammet! Kan inte säga att det från början var ett självklart val, men det växte på mig och känns bra hittills - det vill säga 1,5 vecka in i programmet. Jag älskar att studera så att få göra det i 3 år till skrämmer mig inte alls, det känns bara roligt och jag hoppas yrket kommer passa mig. Inledningsvis har det varit en del pusslande eftersom Debbie inte hann skolas in på förskolan, vilket det är dags för imorgon! Igår och idag har förskolan dessutom varit stängd så jag fått ha båda barnen hemma - inte optimalt för 5 öre. Som tur var är jag van att plugga under extrema förhållanden så det ska nog bli bra bara jag lyckas ta mig igenom de första veckorna. Från och med söndag och två veckor framåt kommer jag dock plugga från sydligare 
breddgrader 😎☀️🍹





Kommentarer
Postat av: sara

Vad roligt att jag snubblade in här igen, ville göra en bloggtillbok och såg din blogg på deras sida. Läste din blogg när du väntade och fick ditt första barn eftersom jag också var gravid då. Och roligt att du börjat plugga till ssk det gör jag med men är klar snart :)

2015-11-28 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0