Ett år senare!

Det har gått ett helt år sedan jag bloggade senast, men det känns som mycket längre tid. Jag känner mig enormt ringrostig och det har hänt så mycket att jag inte alls vet var jag ska börja. Sammanfattningsvis kan jag säga att vi bytt ut det mesta i livet i denna familj, förutom varandra ;). Jobb, hem, stad är några av dom saker som ändrats och det är jag så innerligt glad över. Efter en hel del blod, svett och tårar har vi äntligen hamnat rätt!
 
Jag har saknat bloggandet eftersom det hjälper mig vara uppmärksam i livet. Det är lätt att glömma alla fina små detaljer i vardagen - jag vill bevara allt. När jag skriver ner en upplevelse är det som att jag ser den med andra ögon och med mer humor, vilket ger mig distans till situationer som kan kännas jobbiga för stunden. En annan viktig sak är att jag även fotar mer när jag bloggar. Denna sommar har barnen nästan inte blivit dokumenterade alls annat än med mobilkameran, vilket blir trist om vi vill framkalla bilder. 
 
Hur som haver hoppas jag - när vi nu gått in i denna nya era - att jag ska kunna hålla ett tillräckligt lugnt tempo för att hitta ork och inspiration till att vara lite kreativ. Bör dock tillägga att jag de kommande veckorna ska läsa en heltidsutbildning samtidigt som jag skolar in på dagis och åker på en tvåveckorssemester.. men jag hoppas på att jag snabbt ska hitta tillbaka till balansen med all extra energi från resan ;).
 
Dessa älskade två!!  På dem ser man verkligen att tiden tickat på.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Kul med ett inlägg!! Blev så glatt överraskad ;)

2015-09-07 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0