Dagens gröna kryss

Tänkte att jag medan värktabletterna verkar skulle försöka pressa fram något positivt med dagen. Så dagens gröna är brrrrrrrrrrrrbom... DESPERATE HOUSEWIVES HAR PREMIÄR IKVÄLL!! Hoppas jag håller mig vaken tills dess. Jag och J har en tradtition att mysa till lite extra när housewives går, (och ja, vi gillar traditioner). Han ska därför köpa med sig något gott hem, mys=äta om ni inte visste det.

Förresten.. min vän och kollega Ida tycker att jag är lik Charlotte Kalla, sjukt lik sa hon till och med. Jag har inget problem med att vara lik Kalla, inte alls faktiskt. Men jag ser inte likheten.. speciellt inte på de bilder där hon ler med öppen mun, vilket hon verkar göra ofta.

Vad tycker ni? Är jag blind eller har Ida fått skidåkning på hjärnan? (Ida är en sjukt driftig tjej och har precis åkt tjejvasan, på bra tid dessutom).

PS: Båda bilderna föreställer Kalla, vill inte förvirra Ida ;)




Kommentarer
Postat av: Ida

Okej sjukt lika var att ta i men jag sa faktiskt om man tar bort munnen :) men ni e ändå lika, sen verkar hon vara en sån där genomgo och ärlig tjej så jag tycker lixom även att ni e lika på det planet oxå... :)

2010-03-03 @ 19:46:29
Postat av: Camilla

Folk verkar hålla med att vi är lika i alla fall :). Och det är första gången jag fått höra att jag är lik en kändis så det är bara kul!!

Du är alltid så snäll Ida, tack :)

2010-03-03 @ 20:26:55
Postat av: Maja Baja

Haha! vilket sjukt sammanträffande :)

Mickes kompis tycker jag är lik henne med! varje gång hon är på tv får jag höra "där är ju du"!

Å andra sidan så har ju vi två fått frågan om vi är syskon ett antal gånger + en förväxling från min mamma :p haha

2010-03-03 @ 21:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0