Utflykt

Vi har precis varit på en liten utflykt och träffat vår vän M. Man måste träffa M ofta för att kunna hålla sig uppdaterad om allt kul som händer i hennes liv. Hon har bland annat varit på två utlandsresor sedan vi sågs sist. Tror vi sågs en gång emellan, men bara som hastigast. Känner fortfarande att vi inte hann snacka tillräckligt, så vi bestämde att jag ska bjuda hem henne och vår vän S på middag någon dag här i veckan när det passar. S har jag inte heller träffat på .. ja, alldeles för länge. Så jag hoppas vi hittar en dag då alla kan.

J tog lite bilder på dagens utflykt som jag egentligen inte alls har någon lust att visa. Hemska rent ut sagt. Men vem är jag att verka perfekt? Av någon anledning är det sällan jag är nöjd med bilderna J tar av mig. Fattar inte vad det beror på? Han är ju duktig att ta fina bilder på annat/andra, men när det gäller mig hittar han alltid de värsta vinklarna. Jag blir orolig att det är så han ser mig jämt, stackarn. Kan det vara så att hans längd och min inte är kompatibel rent vinkelmässigt? ;)

Dötrist att behöva se en sådan här bild av sig själv. Toppen kommer bli förvisad till garderoben fram till dess att jag är smal igen kan jag säga, hehe. Men det var ju i alla fall tur att jag fick insikt i det så jag kan undvika den i framtiden :p. Randigt när man är gravid är väl helt enkelt inte en bra idé. Eller så har jag helt enkelt blivit lite fet den senaste tiden och inte riktigt hängt med själv.


Ja, jag vet inte ens vad jag ska säga om den här bilden annat än att jag hoppas att jag inte uppfattas på det här sättet. Vilket jag gör enligt J :P.



Kommentarer
Postat av: J

Så fin bästa älsklingen!

2011-07-17 @ 17:32:30
Postat av: Evelina

Du är ju jättefiiiin!! :-) Randigt passar perfekt på din mage!

Kramis

2011-07-17 @ 17:55:00
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Madde

Den randiga tröjan passar perfekt till preggymagen i verkliga livet, jag lovar! Bilden är inte rättvis på något sätt. :)

2011-07-18 @ 06:52:07
Postat av: Camilla

Vad snälla ni är, tack!

Madde: skönt att höra, det var det jag hoppades på ;)

2011-07-18 @ 10:06:26
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0