Ur form

Vaknade upp med en väldigt oskön känsla i kroppen idag. Lättirriterad, lite muskelvärk och allmänt off. Trodde det berodde på blodsockret först, men inte ens frukost hjälpte. Fick förklara för J att det INTE är min dag idag, så han har varit extra snäll som tur är ;). Humörsvängningar är annars något jag verkar vara väldigt förskonad från som gravid. Det är i alla fall inte värre än vanligt, hehe.
 
J tog med sig E för att handla lite, så nu ligger jag och slappar i godan ro. Har inte varit ute sedan i torsdags, så egentligen ville jag verkligen följa med. Kände dock att det var bäst att lyssna på kroppen och stanna inne, har en del sammandragningar och vill inte trigga igång något nu när vi är så nära mål.
 
 J skulle hämta ut nya linser till sig också. Själv är jag så trött på mina glasögon.. har alldeles för torra ögon för linser nu när jag är gravid så det är bara att bita ihop. Får nöja mig med att ta några bilder utan tills vidare, och låtsas att jag inte är halvblind.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0