Tjuvtitt på BlaBla´s rum

Gårdagen var en dag som innehöll lite av varje. Jag kände mig lite hängig på förmiddagen men repade mig efter lunch. Då hade vi bland annat en liten julgransplundringmålade, sen målade J klart bubblorna i BlaBla´s blivande rum. Det är faktiskt riktigt mysigt redan nu, vi flyttade in spjälsängen och en fotölj som inte riktigt haft någon självklar plats. Än är det fortfarande lite tomt där inne, men tills dess att det är klart kommer här en liten tjuvtitt från när vi hängde där inne tidigare idag..
 
 
Nu bär det snart av ut till Grillby och några bekanta från J´s jobb. Vi har aldrig varit där tidigare så det ska bli riktigt trevligt! Dom har två barn med exakt samma åldersskillnad som vi kommer ha, fast lite äldre. Ska bli roligt att träffa dom :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Fina bilder! Och så fint med bubblor på väggen :-)

2013-01-13 @ 13:36:56
URL: http://airyfairy.blogg.se
Postat av: Malin

Att få se den där gullungen innan jag går o lägger mig gör att jag somnar med ett leende på läpparna. Fina bubblor, får komma o kolla i veckan då kanske!

2013-01-13 @ 22:49:25
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0