Lägesrapport

Nu är jag inne på den sista arbetsdagen innan min lilla ledighet, det känns skönt efter att ha jobbat så mycket senaste veckan. Ska försöka komma iväg lite tidigare, har en del att fixa innan. Ska bland annat köpa en födelsedagspresent till Micke (bror), sen är min concealer snart slut. Får heller inte glömma att posta ett brev åt Jörgen och hämta ut mina skor hos skomakaren. Det här är en klar fördel med att ha en blogg, glömmer man bort saker är det bara att gå in och kolla vad man skrivit. Som den gången när jag stod inne på apoteket och hade glömt vad jag skulle ha, då var det bara att ringa till J och be honom gå in och kika i bloggen :)
 
Jag fick sms från J kl 3 imorse, då hade han lyckats ta sig hem till Micke och allt hade gått bra. Sen blev jag väldigt glad när jag såg att han skrivit en kommentar på förra inlägget :). Det är bra att han bor hos Micke så han har tillgång till internet varje dag, kul att höra vad dom har för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0