Det här med hår

Sitter och tittar på gamla bilder, blir lite sugen på att bli blond igen. Det är så mycket underhåll för att hålla det fint bara, det gör att jag drar mig.

Jag brukar inte ha samma frilla länge, i början känns allt så nytt och fint. Men efter några månader med samma känns det helt omöjligt att få det snyggt. Dit har jag kommit nu. Men jag kanske borde hitta på något annat en blont..





Appropå hår så försöker jag övertala Jörgen att låta mig lägga upp ett bildspel från när Malin rakade av honom håret i höstas. Hon lyckades få till de mest bisarra frisyrerna under själva rakningsprosessen. Men J vill inte att jag delar med mig av det. Så, alla som känner att dom bara måååste se dessa bilder kan ju skriva en kommentar. Får jag tillräckligt många kommentarer kanske J känner att han vill tillmötes gå er ;)

Kommentarer
Postat av: Maja Baja

Jag vill jätte gärna se dom bilderna :p

SNÄLLA Jörgen ;) Var lite karl och bjussa på dig själv nu!

2010-02-19 @ 17:01:20
Postat av: Maja Baja

Väldigt fint kort på dig vännen!

2010-02-19 @ 17:02:19
Postat av: Malin

Ja upp med bilder!! bara inte jag är med på dem så är det lugnt;-) Minns att det var sjuuukt kul hahaha

2010-02-19 @ 17:42:00
Postat av: Camilla

Haha det är bra, buss på honom!!



Tack Maja lilla!

2010-02-19 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0