Thailand=Bajs

J ska åka till Thailand, helt själv. Redan för ett år sedan började han prata om att åka. Idag bokade han flygbiljetter!  Han förtjänar att åka och jag unnar honom det. Han har jobbat, slitit och lyckats få ihop pengarna samtidigt som han bidragit till vårt gemensamma sparande fullt ut. Jag har varken tid eller lust att följa med just nu, det är inte läge.

Från det att han fick sin semester beviljad har jag försökt få honom att inse att det inte är någon bra idé att åka helt själv. Han är smart min älskling, taktiskt och diplomatiskt svarar han bara "Älskling, vill du inte att jag åker så gör jag inte det.. det är helt upp till dig". Make me the bad guy, bara gört ;).

I hopp om att få honom att ändra sig sjönk jag till och med så lågt att jag försökte muta honom. Jag sa att han fick utnyttja mitt personalköp på jobbet och införskaffa en Iphone om han stannade hemma. Det fungerade inte, antar att han verkligen vill åka!

Någon som vill åka till Thailand i April och vara barnvakt till J?

Kommentarer
Postat av: Forsen

Ska till thailand jag med dock i slutet av april. vart i thailand ska han hålla hus?

2010-02-18 @ 20:11:12
Postat av: Camilla

Han åker först till Bangkok och sen till Pataya (tror jag det heter) hehe :)



Vart ska du vara?

2010-02-18 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0