Slappardag

Det här kommer bli en sån där dag som man aldrig kommer att komma ihåg, som bara försvinner i mängden. Fast jag tror nog att man behöver det också ibland :)

Jag vet inte riktigt vad jag tänkte när jag började planera biobesök, hade trots allt feber på förmiddagen. Jörgen har dessutom ögoninflammation igen, eländes elände :P. Vi har ägnat dagen åt att röra oss mellan soffan-sängen-datorn och gällt lite över läget emellanåt.

Men snart ska vi äta Indisk böngryta, det kommer nog göra susen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu såg jag precis en annons här på din sida om en mässa nästa helg. Hem & Trädgård heter den. Ska vi inte ta och gå på den. Både du och jag är lediga! Vi kanske kan få lite inspiration till vårens balkongplanering..Min balkong ska bli suuuperfiin!

2010-03-04 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0