Svisch.. så var man hemma

men nej, så kändes det inte. Resan var lååång. Förmiddagen däremot svischade förbi i alldeles för snabb takt. Först såg vi klart en film (new moon) jag har försökt se i flera dagar, men det har varit så intensivt att det inte funnits så många stunder. Men nu har jag i alla fall sätt den och gillar den skarpt!

Sen gick jag över till min kära faster Åsa och hennes underbara barn, glömde ta med mig kameran då också.. attans. Vi satt och snackade renoveringar och annat smått och gott i ett par timmar. Hade det inte varit för tidspressen hade jag kunnat stanna hur länge som helst, Åsa och hennes Magnus är alltid lika kul att snacka med!

När jag kom tillbaka från faster hade mamma gjort isterband och stuvad potatis med rödbetor och kapris, en annan solklar favorit. Jag kan inte behärska mig när det bjuds på så mycket god mat, min mage är i shock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0