Verkligen?

Jag har kört på i 180 här hemma idag. Städat och donat. Och hela tiden har jag längtat tills ikväll när J kommer hem då vi skulle äta muffins som jag skulle baka. Hela dagen har gått enligt min tidsplan, sen går jag och handlar, kommer hem och precis när jag står och vispar ägg och socker säger det poff, och strömmen går. Så efter att ha kämpat på hela dagen sitter jag nu här i mörkret, utan min belöning. Mobilen har dessutom dåligt med batteri. En sak har jag lärt mig sen jag flyttade till Sundbyberg, strömavbrott tenderar att hålla i sig, länge. Undra vad jag ska lära mig av detta? Eller är det någon grannes dåliga karma jag får sota för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0