Veckans agenda

Det är mycket kul som händer i slutet av den här veckan, så jag har några dagar på mig att göra av den här svackan (som jag hoppas att det är). På fredag ska jag fika med några mammor från min mammagrupp. Vi har bara träffats en gång tidigare och då var vi bara i v 20, så det lär ju ha hänt en del för alla :). Hoppas verkligen att jag kommer kunna gå på den, är jättenyfiken!

Sen till helgen får vi besök av Jörgens (våran) vän Petter. Han har varit på långresa och stannar till hos oss en vända innan han drar vidare hem till Östersund. Han är allt som oftast på resande fot och brukar alltid stanna till här när han passerar, och det är alltid lika kul att träffa honom och höra om allt han varit med om!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Drar ni redan igång mammagruppen? Här där jag bor får man inte en mammagrupp förrän barnet är fött :-) Med första barnet tyckte jag att det var jättebra med en sådan grupp, då blev man inte så ensam under mammaledigheten, men med barn 2 och 3 så hade jag aldrig tid att gå på de där grupperna. Kram :-)

2011-08-08 @ 14:36:42
URL: http://mallaochlouise.blogspot.com
Postat av: Johanna

vad spännande, kan tänka mig att alla era magar har växt en massa :) längtar så tills vi väntar liten:D

2011-08-08 @ 15:05:33
URL: http://www.myheavenlylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0