Vinden har vänt

Jag är glad över att kunna säga att jag sovit mig genom natten, med undantag från någon enstaka kisspaus. Men det är ju ett normalt gravidbeteende ;). Det verkar bli en bra dag i största allmänhet, har varit uppe och knallat en del redan utan bekymmer. Hoppas att det håller i sig!

Med det sagt går vi över till något roligare. Jörgen är ledig idag och vi har ägnat morgonen till att nätshoppa. Så nu är även en bilbarnstol på väg, och därmed är alla "stora" bebisgrejer fixade. Vi tänkte från början köpa just bilstolen begagnad, den första stolen används ju bara i 12 mån och därför bör ju dom begagnade vara i bra skick. Men sen läste vi på lite, och tydligen så är livslängden endast 5-7 år. Så det kändes säkrast att köpa en ny, dessutom hittade vi just den vi vill ha till kampanjpris på Jollyroom. Den går att klicka fast på vagnen vi köpt, viket är praktiskt.


Vi klickade även hem ett lammskinn som också var på rea. Det blir gosigt för bebis att ligga och mysa på :)

Kommentarer
Postat av: åsa f

Gulle gull...Skönt att du fått sova. Vilken fin å praktisk bilstol å mysfäll. Kram på er ;)

2011-08-04 @ 11:37:35
Postat av: i min lilla lilla värld

Ett babyskydd är så pass viktigt så det tyckete jag ni gjorde rätt i.



Va skönt att du fått sova lite och att bebis hållt sig lugn

2011-08-04 @ 13:22:16
URL: http://saratilling.se
Postat av: Johanna

åh vad mysigt! =)

2011-08-04 @ 18:40:48
URL: http://www.myheavenlylife.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vad skönt att det verkar ha lugnat ner sig! Hoppas verkligen att det håller i sig!

2011-08-04 @ 18:53:03
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Tack :) Visst är det, jag har börjat läsa massa gravidbloggar nu som jag aldrig gjort innan, men nu är det ju intressant just för att man kan känna igen sig :) som med kisspauserna på natten haha :P

2011-08-04 @ 22:39:59
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0