Förvaring till badrum?

Jag sitter och försöker hitta något bra sätt att få in lite mer förvaring i badrummet, en kompakt lösning måste det vara. Det jag vill kunna förvara är diverse skötgrejer till bebis, blöjor, tvättlappar och dylikt. Så någon form av liten modul med lådor skulle vara bra. Jag har räknat ut att det faktiskt går att få in under handfatet, bredvid tvättkorgen. Trodde att det skulle bli för belamrat att ha precis innan för dörren. Men jag testade att ställa tvättkorgen på den sidan och det såg faktiskt bra ut.



Nåja, jag får fortsätta mitt letande en annan dag. Älsklingen steg precis in genom dörren så nu får jag världens bästa sällskap resten av kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Finns skåp man kan ha under vasken, skall bara komma på var de säljer dem :)

2011-07-26 @ 23:32:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0