Måndag igen

Tiden går inte såå sakta ändå. Tycker att det är måndag hela tiden :).

Igår kväll sa jag till Jörgen att jag önskade att han fick vara hemma med mig idag. Då svarade han "Men jag ska det, jag har sagt upp mig från jobbet så vi kan vara hemma tillsammans och mysa ;)". Det gick några sekunder innan jag fattade att han skojade (såklart). Men under dom sekunderna hann jag inse vilken tur det är att han jobbar. Speciellt eftersom jag fortfarande inte fått några papper från försäkringskassan att fylla i och skicka in. Det är ändå 6 veckors sjukskrivning det handlar om. Så det är mitt uppdrag idag, ringa till FK.

Kommentarer
Postat av: Erika - I Väntan på Bebis

Vad kul du hittade min blogg! :) Alltid kul med nya läsare.



Grattis till din graviditet. L till dig på bloglovin, hoppas det är ok. För vill ju följa din graviditet osv=)



Apa efter du ;) hihi kram

2011-07-18 @ 12:31:01
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0