Omladdning

Nu är det allvar, nu är det slut på allt strul. Det är positivt tänkande på hög nivå som gäller, tankens kraft är underskattad. Det vet jag ju så väl, och har bevisat att det fungerar. Fattar inte hur jag lyckats tappa bort det, det är ju en del av min livsfilosofi ;).  Nu ska jag göra det bästa möjliga av min situation och se till att kunna njuta lite av tillvaron, är fånigt pepp.

Jag ska fokusera på mina målbilder och allt som är bra i livet, aldrig stressa upp mig eller oroa mig för saker jag inte kan göra något åt, (utan att bli dumdristig såklart). Nu när jag kan släppa jobbet ett tag bör det gå bra. Jag ska se till att ta det lugnt utan att bli isolerad, uttråkad och deppad. Bjuda hem vänner, nätshoppa till bebis, åka till mamma och pappa och bli bortskämd. Pappas semester börjar nästa vecka, tjohoo.. du och jag pappsen! Och just det, syrran har fått sommarlov. Gud vad många som kommer kunna ta hand om mig ;)

Att jag åker till mamma och pappa ett tag blir nog som rena semestern för Jörgen. Är han inte på jobbet har han mig klistrandes intill sig som en siamesisk tvilling 24/7, stackarn :p. Han behöver nog lite "me time", och förhoppningsvis få tillbaka sin gamla, lite mer lättsamma flickvän :).

Kommentarer
Postat av: Jane

Jag tar alla chanser jag kan att åka till mamsen. Det e ju såå mysigt!

Du förresten, ett tips. Ta och gör en gipsavgjutning av magen sen. Eller ja, magen och brösten blir det väl. Jättefin skapelse att ha hemma på väggen sen faktiskt :)

2011-06-11 @ 09:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0