Lungt och skönt

Den här förmiddagen har bara försvunnit. Jag och J sov till efter 10, vilket i princip aldrig händer. Det beror förmodligen på att det var en så lång och jobbig dag igår. Jag helt slut när jag gick och lade mig vid 22 tiden, läste kanske 2 sidor innan jag slocknade. Men sen kom J hem från jobbet runt 01, och då vaknade jag till. Han hade lite svårt att komma till ro så vi låg och pratade i säkert 1 timme innan vi somnade. Så det var nog en behövlig sovmorgon. J började jobba nu kl 14 så vi fick i alla fall några timmar tillsammans.

Mår förresten bätte idag. Har inte haft några hugg i sidan alls, känner mig bara lite allmänt hängig och hostar. Skönt, jag får vila i helgen så blir det nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0