Pappafirande och packande

Grattis till alla fina pappor där ute, speciellt min och Eltons :). Vi fick till lite firande tillslut, en present inhandlades och muffins blev bakade. Sjukt goda muffins måste jag tillägga, trots att dom var näst intill mjölkfria. Jag använde 70% mörk choklad, och det kunde finnas spår av mjölk stod det. Tänkte att det nog är lugnt, enligt bvc så är sällan bebisar allergiska mot komjölk, bara lite överkänsliga.

J´s present var en ny rakapparat, bättre sent än aldrig. Han har varit utan i flera år sedan hans förra gick sönder. Enligt J beror det på att jag använde den till att nödraka benen några gånger. Den började liksom rycka håren istället för att raka, inte poppis hos J. Det är bara vi kvinnor som står ut med sådant ;).


J och E har haft massor med farsdagsmys. J passar på eftersom vi ska vara borta i flera dagar!

Ja, imorgon drar jag och E upp till Dalarna, så jag håller på att packa lite. Det gäller att allt är klart till imorgon så vi i princip bara kan gå upp och åka. Vi ska åka tåg, och det avgår före 10. Vid den tiden brukar ju vi fortfarande sussa sött. Jag är lite nervös för själva resan och att komma på tåget med vagn och allt, men det ska nog gå bra. Förhoppningsvis finns det några snälla människor som är villiga att ställa upp, eller inte ;). Får se till att vara ute i god tid i alla fall. Sen tror jag faktiskt att det hjälper att ta för sig och kräva hjälp, tror inte många skulle neka om dom väl fick frågan.

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Lycka till! Berätta gärna hur det går för vi funderar på att åka till Östersund snart, men jag känner mig osäker för tågresan. vad har man bebisen i på tåget? Det finns säkert nån snäll person eller tågpersonal som hjälper till :)

2011-11-13 @ 22:18:57
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie-Mamma till Wilde

Åt mig sa dom att jag bara skulle sluta dricka mjölk men att jag kunde fortsätta äta ost så att det bara var själva drickandet jag skulle sluta med för att rå mjölk är starkt. Men de kan ju vara olika hur de reagerar. Hoppas resan går bra för er imorgon :)

2011-11-13 @ 22:37:45
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: my heavenly life

Hoppas resan går bra och att ni får det jättemysigt! Vi drar med imorgob. bröllopsresa till london! Kramar

2011-11-13 @ 23:09:33
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Stina

Låter som ni har haft en bra dag. Blev sugen på muffins när jag ser bilden. Kram

2011-11-13 @ 23:44:06
URL: http://www.buddhas5.wordpress.com
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Åh, det är ju sällan det verkligen är mjölken kan jag säga. För att låta lite "dum" så är det typ något BVC måste säga känns det som. Tycker du kan äta choklad med gott samvete=)

2011-11-14 @ 13:42:27
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej :)

Hur mår du? :)

2011-11-14 @ 21:47:03
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0